Tvorac reklamnih džinglova

Tvorac reklamnih džinglova

Posao: TVORAC REKLAMNIH DŽINGLOVA
Vreme potrebno za početak: 1 NEDELJA
Vrednost investicije: 500 €


Pažnja svim muzičarima - ako pokušavate da započnete zanimljivi posao koji ćete moći da obavljate od kuće, saznajte kako možete da počnete sa pisanjem džinglova za reklame. Mnoge firme koje se reklamiraju na televiziji ili radiju imaju džingl koji lako ulazi u uši, a koji ide uz njihove proizvode i usluge.

Firme muziku uključuju i u svoje reklamiranje na internetu. Radi se o kratkim pesmama, od tridesetak sekundi možda, koje direktno promovišu šta god da firma prodaje. One su napravljene da pomognu potencijalnim klijentima da zapamte proizvod, uslugu, broj telefona ili naziv sajta. Što je džingl pevljiviji i zanimljiviji, verovatnije je da će ga ljudi zapamtiti (čak i ulazi u njihove glave – što i jeste želja svake firme). Ukoliko se bavite pevanjem ili pisanjem pesama, pisanje reklamnih džinglova je način da započnete mali posao i dođete do dodatne zarade. Pisanje možete obavljati u udobnosti sopstvene kuće, a možete raditi koliko god to Vama odgovara. Pre nego što počnete da pišete, istražite kojim bi to firmama iz Vašeg okruženja bili potrebni džinglovi za njihovo reklamiranje. Mogli biste da uradite to direktnim kontaktom sa firmama ili proučavajući njihove trenutne reklame. Možete prvo da napišete reklamni džingl, a potom da ga predstavite firmi i pokušate da ga prodate, ili možete prvo potpisati ugovor sa firmom, a da potom napišete jedan ili više reklamnih džinglova za njih. Ukoliko ne svirate nijedan instrument, razmislite o tome da se udružite sa nekim ko svira klavir ili gitaru. Vi možete da pišete tekstove, a Vaš saradnik može da komponuje prateću muziku. Kao što možete da vidite, ovo je jedna od specifičnijih poslovnih ideja, ali je savršena za muzičare i tekstopisce koji žele da započnu svoj posao.

Jedan dan u životu tvorca reklamnih džinglova

Vaš dan će započeti proveravanjem svih projekata koji su u fazi realizacije. Neko vreme ćete pisati tekstove i muziku i truditi se da što pre završite poslove na kojima već radite. Kontaktiraćete lokalne firme kako biste pokušali da im prodate svoje usluge.

O Vašim klijentima

Vaši klijenti će biti vlasnici firmi ili reklamne agencije koje traže džinglove i muziku za reklame koji lako ulaze u glavu.

Šta Vam je potrebno da započnete ovaj posao

  • Talenat za muziku i sposobnost da pišete reklamne džinglove
  • Uređaj za snimanje
  • Računar sa programom za obradu muzike
  • Računar sa knjigovodstvenim programom
  • Prevozno sredstvo (kako biste se nalazili sa klijentima u njihovim firmama)

Dobre strane posla

  • Potražnja za reklamnim džinglovima koji lako ulaze u glavu je uvek visoka.
  • Možete biti plaćeni unapred i da sklapate takve ugovore po kojim ćete biti plaćeni svaki put kada se reklama sa Vašim džinglom prikazuje.
  • Možete raditi koliko god to Vama odgovara.
  • Ovaj posao ne mora biti posao sa punim radnim vremenom i može se voditi od kuće.
  • Veoma je verovatno da ćete imati stalne klijente ukoliko Vaš reklamni džingl podigne prodaju proizvoda koji reklamira.

Loše strane posla

  • Konkurencija je velika – morate biti talentovani kako biste uspeli u ovom poslu.
  • Ovaj posao nije stabilan i zavisiće od toga šta i koliko firme iz Vaše okoline žele da reklamiraju.

X