Kako da otvorite call centar

Kako da otvorite call centar

Posao: CALL CENTAR
Vreme potrebno za početak: 2 MESECA
Vrednost investicije: 3.000 €


Ako tragate za načinom da svoju sposobnost za rad sa ljudima stavite na raspolaganje drugim firmama, trebalo bi da pokušate sa pokretanjem call centra. Call centar je kancelarija u kojoj telefonski operateri uglavnom primaju pozive korisnika usluga vaših klijenata. Ovakav call cetar podrazumeva tim zaposlenih koji rade tokom čitavog dana i noći u zavisnosti od vremenske zone u kojoj se nalazi Vaš klijent.

Ukoliko imate iskustva u radu u call centru, znate da sve više firmi ovakvim institucijama prepušta rad iz oblasti korisničkog centra kako bi rasteretili svoje zaposlene koji se moraju usredsrediti na druge sfere rada. Ako ste se pitali kako da započnete ovaj posao, prva stvar koju treba da znate jeste da postoje najrazličitije firme kojima možete ponuditi svoje usluge. Sledeće što treba da odlučite jeste da li želite da otkupite licencu nekog call centra ili želite da krenete sasvim samostalno. Uz licencu će doći i sva potrebna oprema tako da ovo može biti lakša varijanta ako želite da krenete sa poslom što brže. Kada pronađete lokaciju i nabavite opremu, morate da se informišete kako da na uspešan način vodite jedan call centar. Da biste bili uspešni sa ovom polsovnom idejom, morate imati osoblje sa vrhunskim sposobnostima na polju međuljudskih odnosa. Unajmljivanje osoblja koje ima iskustva u radu sa klijentima putem telefona nije lak posao. Budući da veće kompanije već imaju svoje call centre, trebalo bi da obratite pažnju na firme koji se tek razvijaju i kod kojih se tek javlja potreba za korisničkim servisom.

Jedan dan u životu vlasnika call centra

Dan započinjete proveravanjem svojih zaposlenih, jer je moguće da je neko od njih zamenio smenu. Ukoliko sarađujete sa klijentima iz čitavog sveta, moraćete možda da uvedete i treću smenu. Tokom dana, nadgledaćete razne pozive kako biste bili sigurni u kvalitet usluga koje pružaju Vaši zaposleni. Nešto vremena provodićete i reklamirajući svoj posao kod drugih firmi. Konačno, proveravaćete svoje finansije i vodićete računa o tome da su svi računi plaćeni na vreme i da je Vaša celokupna novčana situacija pod kontrolom.

O Vašim klijentima

Vaši klijenti će biti firme kojima je potrebna pomoć oko korisničkog servisa.

 Šta Vam je potrebno da započnete ovaj posao

  • Plan poslovanja
  • Prostor za call centar
  • Stolovi, telefoni, računari...
  • Internet sa velikom brzinom
  • Osoblje sastavljno od profesionalaca u oblasti korisničkog servisa

 Dobre strane posla

  • Sve je veća potražnja za call centrima.
  • Ako osoblje bude radilo za Vas, možete se baviti isključivo reklamiranjem i nadgledanjem svog posla.
  • Ukoliko unajmite menadžera da se bavi svakodnevnim administrativnim poslovima, možete uzeti slobodno ili otići na odmor kada god to poželite.

 Loše strane posla

  • Početne investicije su zahtevne.
  • Potrebno je vereme dok unajmite osoblje sa iskustvom i dodatno ga obučite.

X