Agencija za grafički dizajn

Agencija za grafički dizajn

Posao: AGENCIJA ZA GRAFIČKI DIZAJN
Vreme potrebno za početak: 2 MESECA
Vrednost investicije: 3.000 €


Ukoliko ste vešt grafički dizajner ili ste prosto zainteresovani za ovu oblast, trebalo bi da se raspitate kako da otvorite agenciju za grafički dizajn. Grafički dizajn se koristi svuda – reklame, internet sajtovi, logo firmi... Teoretski, svakoj firmi potreban je grafički dizajner koji će im odraditi reklamni materijal. Ovo je savršen trenutak da pokupite dodatne informacije o ovoj poslovnoj ideji i započnete sopstveni posao.

Ukoliko već radite u oblasti grafičkog dizajna, prelaz na sopstvenu agenciju činiće Vam se veoma prirodnim i lakim. Ako ste pak novi u ovoj oblasti, moraćete možda malo da usporite, da u početku radite sa manjim firmama i klijentima, odradite nekoliko projekata, ili možete prosto unajmiti iskusnog grafičkog dizajnera koji će obavljati sav posao za Vas, a Vi ćete se usmeriti na reklamiranje Vašeg posla. Glavni adut prilikom reklamiranja Vašeg posla biće upravo Vaš portfolio. Potencijalni klijenti će želeti da vide Vaš prethodni rad i da se uvere u kvalitet Vaših usluga. Prva stvar koju treba da odradite jeste da napravite plan poslovanja. Odredite svoju ciljnu grupu i kojom oblasti grafičkog dizajna želite da se bavite. Da li ćete se fokusirati na internet sajtove, štampane reklame, logo za firme ili na sve već pomenuto? Stvar oko koje se ne morate brinuti u ovom poslu jeste kancelarija, jer ćete raditi od kuće sav posao. Ovim se možete baviti i u slobodno vreme i zadržati svoj stalni posao. Ipak, uskoro ćete otkriti da možete napustiti svoj stalni posao i posvetiti se grafičkom dizjnu u potpunosti ako to želite. Možda ćete morati i da unajmite čitav tim grafičkih dizajnera koji će raditi za Vas i to tako što će svaki biti zadužen za određenu oblast grafičkog dizajna. Na taj način, još više vremena možete posvetiti reklamiranju i obezbeđivanju novih klijenata.

Jedan dan u životu vlasnika agencije za grafički dizajn

Dan započinjete proveravanjem svih tekućih projekata. Radićete na tim projektima i kontaktiraćete svoje klijente oko svih nedoumica koje imate, ali i kako biste ih obaveštavali o svom napretku. Ako imate osoblje koje radi za Vas, proveravaćete sa njima kako njihovi projekti napreduju i davaćete im nove zadatke ako je to potrebno. Deo dana ćete provesti reklmairajući svoj posao kod drugih firmi putem reklamnih oglasa na internetu, telefonirajući i pomoću reklama u štampanim medijima. Konačno, proveravaćete svoje finansije i voditi računa da li su svi Vaši završeni projekti plaćeni i da li su svi Vaši računi plaćeni.

O Vašim klijentima

Vaši klijenti će biti valsnici i menadžeri firmi kojima su potrebne razne usluge grafičkog dizajna za njihov logo, internet sajtove, reklame...

Šta Vam je potrebno da započnete ovaj posao

  • Plan poslovanja
  • Plan za reklamiranje
  • Računar
  • Programi za grafički dizajn
  • Knjigovodstveni program

Dobre strane posla

  • Ovo je zabavan i unosan posao.
  • Čitav dan ćete raditi ono što volite.
  • Možete raditi koliko god to Vama odgovara.
  • Posao je lako razgranati.

Loše strane posla

  • Ako nemate iskustva u grafičkom dizajnu, potrebno je dosta vremena dok ne napravite svoj portfolio i steknete dovoljno klijenata da se ovim poslom bavite tokom punog radnog vremena, osim, naravno, ako ne unajmite profesionalne grafičke dizajnere da od starta rade za Vas.
  • Morate biti strpljivi prilikom reklamiranja svog posla i sticanja dobre reputacije.

X